- Kan ik als particulier bestellen bij Medstore?
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen op Medstore?
- Hoe werkt het winkelmandje?
- Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol afgerond werd?
- Ik heb geen bestel- / verzendbevestiging ontvangen, hoe los ik dit op?
- Waar staat mijn bestelnummer?
- Kan ik een bestelling plaatsen op basis van producten die ik eerder al heb gekocht?
- Kan ik bepaalde artikelen in een voorkeurlijst bewaren (om ze eventueel later te kopen)?
- Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?
- Is het mogelijk via fax of telefoon te bestellen?
- Kan ik mijn bestelling annuleren als ik ze reeds betaald heb?
- Kan ik het aantal producten van mijn bestelling nog wijzigen na de betaling?
- Ik heb me vergist van afleveradres. Kan ik dat nog veranderen?
- Mijn bestelling werd niet aanvaard ondanks betaling. Wat moet ik doen?
- Hoe gebruik ik een tegoed dat op mijn account staat?
- Kan ik de verwerking van mijn bestelling volgen? Kan ik de status van mijn bestelling zien?
- Ik heb per ongeluk 2 x besteld. Wat moet ik doen?
Kan ik als particulier bestellen bij Medstore?
Zeker en vast! Zowel professionals als particulieren zijn bij Medstore meer dan welkom.
U vindt bij ons een uitgebreid aanbod producten voor moderne & professionele wondzorg, thuiszorg, parafarmacie, preventieve gezondheid en farmaceutische zorg, alsook voorschriftvrije geneesmiddelen voor mens en dier.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen op Medstore?
Een uitgebreide uitleg hoe bij Medstore te bestellen kan u hier vinden.
Hoe werkt het winkelmandje?
Het winkelmandje is een virtueel winkelmandje waarin u alle producten verzamelt die u wilt bestellen. Het winkelmandje blijft ten allen tijde staan op de website aan de rechterkant van het scherm.
De gewenste hoeveelheid van een product bepalen tijdens het online bestellen
Alvorens het product toe te voegen aan het winkelmandje via de groene knop in winkelwagen, kan u de hoeveelheid aanpassen door op de pijltjes op/neer te klikken bij het aantal. Deze staan links van de groene winkelwagen knop. U kan meteen ook de hoeveelheid via uw numeriek toetsenbord aanpassen.
Een product toevoegen in het winkelmandje
U kan op elk moment een product toevoegen in het winkelmandje door te klikken op het groene winkelmandje bij het gewenste product.
De gewenste hoeveelheid van een product wijzigen vanuit het overzicht van uw winkelmandje:
U krijgt het overzicht van uw winkelmandje te zien wanneer u er op klikt. In dit overzicht heeft u eveneens de mogelijkheid om de hoeveelheid aan te passen.
Een uitgebreide uitleg hoe bij Medstore te bestellen kan u hier vinden.
Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol afgerond werd?
Uw bestelling is succesvol als u:
- De finalisatie / betaling van uw bestelling heeft voltooid
- Zodra je bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een bevestigingsmail van ons.
Ik heb geen bestel- / verzendbevestiging ontvangen, hoe los ik dit op?
Het kan zijn dat deze bevestiging tegengehouden wordt door de spamfilter van uw e-mailprogramma. Kijk daarom in zeker eens in uw spam box of map met ongewenste e-mails. We adviseren ook om uw spamfilterinstelling na te kijken en zo nodig aan te passen. Mocht dit niet helpen of heeft u verdere vragen, contacteer dan onze klantendienst via Email. Geef hierbij zoveel mogelijk info mee zoals daar zijn Uw klantennummer en bestelde produkten. Wij helpen u graag verder.
Waar staat mijn bestelnummer / ordernummer?
Log in in uw account. Bij uw accountgegevens, onder 'Mijn bestellingen' vindt u een overzicht van de gedane en lopende bestellingen. Vooraan staat telkens het ordernummer.
Kan ik een bestelling plaatsen op basis van producten die ik eerder al heb gekocht?
Ja hoor, dat kan u gerust. Log in in uw account, ga naar 'mijn bestellingen' en klik op 'opnieuw bestellen'. Je belandt zo in het winkelmandje van je voorgaande bestelling. Dezelfde producten bestellen is dus zo gebeurd!
Kan ik bepaalde artikelen in een voorkeurlijst bewaren (om ze eventueel later te kopen)?
op elke productfiche vindt u een koppeling "Voeg toe aan verlanglijst ♥ ".
Als u hierop klikt, wordt het product automatisch in het geheugen van uw account opgeslagen.
Om deze functie te gebruiken, moet u wel een klantenaccount hebben en ingelogd zijn.
Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?
Het pakje dat vanuit Medstore wordt verzonden, bevat een pakbon met overzicht van de producten. Nooit een factuur.
Wij versturen de factuur per email zodra deze werd aangemaakt. Dit kan afhankelijk zijn van wanneer uw bestellling kon worden vervolledigd in ons logistiek center.
Mailtje gemist? Geen nood. Bij uw accountgegevens, onder 'Mijn bestellingen' vindt u een overzicht van de gedane en lopende bestellingen. Naast de betreffende bestelling kan u ook uw factuur raadplegen, zodra beschikbaar.
Is het mogelijk via fax of telefoon te bestellen?
Jammer genoeg is het niet mogelijk om via fax of telefoon te bestellen. Heel het bestelproces is geautomatiseerd. De bestelling moet verplicht via de website worden verwerkt.
Kan ik mijn bestelling annuleren als ik ze reeds betaald heb?
Ja, op uitdrukkelijke voorwaarde dat uw bestelling nog steeds in voorbereiding is en nog niet aan de vervoerder werd overgemaakt.
U kunt de annulering vragen door zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld daarbij steeds het ordernummer.
Kan ik het aantal producten van mijn bestelling nog wijzigen na de betaling?
Jammer genoeg is dit niet mogelijk. Bij Medstore bestel je online op de webshop die volledig geautomatiseerd is, net als het betaalproces.
Ik heb me vergist van afleveradres. Kan ik dat nog veranderen?
Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen, kan het verzendadres door het Medstore team alsnog aangepast worden.
Om deze reden is het belangrijk om dit steeds zo snel mogelijk te melden aan onze klantenservice.
Is je pakketje reeds vertrokken? Heeft U gekozen voor DPD thuislevering, dan kan U het adres via DPD-platform wijzigen tot enige tijd voor aflevering. Zie ook ze FAQ Levering / wijzigen afleveradres voor de details.
Mijn bestelling werd niet aanvaard ondanks betaling. Wat moet ik doen?
Wanneer uw bestelling niet aanvaard wordt, zal MEDSTORE u steeds contacteren om te verantwoorden waarom uw bestelling niet aanvaard werd. Indien mogelijk wordt u een alternatieve oplossing aangeboden, dan wel terugbetaald.
Hoe gebruik ik een tegoed dat op mijn account staat?
Eventuele tegoeden na betaling van een order worden steeds teruggestort op dezelfde rekening van waaruit de initiële betaling werd gedaan.
Kan ik de verwerking van mijn bestelling volgen? Kan ik de status van mijn bestelling zien?
Bij uw accountgegevens, onder 'Mijn bestellingen' vindt u een overzicht van de gedane en lopende bestellingen. Evenals de status.
Ik heb per ongeluk 2 x besteld. Wat moet ik doen?
Eén van beide annuleren indien U dit wenst.
Zie hiervoor “Kan ik mijn bestelling annuleren als ik ze reeds betaald heb?”