- Moet ik me registreren om een bestelling te kunnen plaatsen? En Hoe?
- Hoe kan ik me aanmelden? Wat is mijn login?
- Hoe kan ik me aanmelden als professional?
- Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
- Welke gegevens houdt u bij?
- Waarom wordt er een telefoonnummer gevraagd bij registratie?
- Waarom stelt u vragen over mijn gezondheid?
- Wat is mijn klantnummer?
- Hoe kan ik de informatie over mijn klantenaccount wijzigen?
- Hoe ga ik tewerk om mijn leveringsadres te wijzigen voor mijn volgende bestelling?
- Kan ik het e-mailadres dat aan mijn klantenaccount gekoppeld is, wijzigen?
- Hoe kan ik me uitschrijven voor uw nieuwsbrief?
Moet ik me registreren om een bestelling te kunnen plaatsen? En Hoe?
- U kan de aankoop afronden als Gast of met een klantenaccount. Enkel bij aankoop van geneesmiddelen moet men een klantenaccount aanmaken om een bestelling te voltooien. Een apotheker moet immers bijhouden aan wie hij medicatie verkocht. Deze informatie wordt toegevoegd aan uw persoonlijk account waardoor u niet telkens uw gegevens opnieuw hoeft in te vullen. Met een eigen account kan u ook producten aan uw favorieten toevoegen, uw bestelmandje bewaren enz.
- De registratieprocedure is eenvoudig en snel: kijk hier hoe een registratie gebeurt of maak hier gelijk uw account aan.
- Als u de gevraagde informatie hebt ingevuld op de website, ontvangt u op het e-mailadres dat u hebt opgegeven een bericht waarmee uw registratie wordt bevestigd.
- Alle informatie die u ons verstrekt, wordt gecodeerd volgens het SSL-protocol.
- We nodigen u uit om ook "Uw eerste bestelling bij Medstore? " te lezen.
- Professional? Eenmaal een eigen account aangemaakt vraagt u ons Uw login-upgrade aan voor toegang tot de B2B zone met volumecondities. Dit via het MEDSTORE contactformulier. We proberen de interne check binnen de werkdag af te ronden en informeren U per Email m.b.t. de toelating.
Hoe kan ik me aanmelden? Wat is mijn login?
In de rechterbovenhoek staat de “account”-aanmeldknop. Om u aan te melden dient u uw emailadres en paswoord op te geven. Het paswoord heeft u tijdens de registratie kunnen kiezen. U kan hier naar de login pagina.
Hoe kan ik me aanmelden als professional?
- Vooreerst maakt u een standaard account aan zoals voor elke klant van toepassing is. Daar kan u reeds uw bedrijfsgegevens toevoegen. U kan desgewenst daarna direct reeds zakelijke orders plaatsen.
- Eenmaal u over een eigen account beschikt vraagt u ons via het MEDSTORE contactformulier een login-upgrade aan voor toegang tot de B2B zone met volumecondities. We proberen de interne check binnen de werkdag af te ronden en informeren U per Email mbt de toelating. U hoeft verder geen specifieke acties te ondernemen. Eens de toelating geactiveerd zullen de volumekortingen naast de producten zichtbaar worden via uw gebruikelijke login.
Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Als u uw wachtwoord niet meer weet, kan u via deze link een nieuw wachtwoord aanvragen. We sturen dit op naar uw e-mailadres. Check ook uw spambox.
Welke gegevens houdt u bij?
We bewaren enkel de informatie die nodig is om u te identificeren, contact met u op te nemen en u een persoonlijke service te bieden. Zo hebben we bv geboortedatum en geslacht nodig om u zo persoonlijk mogelijk te kunnen adviseren in uw keuze en u te kunnen wijzen op eventuele risico's & interacties van bepaalde voorschriftvrije geneesmiddelen. Voor professionele gebruikers moeten de factuurgegevens worden vermeld.
Er wordt geen enkele bankinformatie overgemaakt aan Medstore. Door het betaalplatform MultiSafePay wordt ons enkel het betalingsakkoord overgemaakt.
Meer weten over MultiSafePay en de privacy regeling kan hier.
Alle informatie die u ons verstrekt, wordt gecodeerd volgens het SSL-protocol.
Waarom wordt er een telefoonnummer gevraagd bij registratie?
Uw telefoonnummer vragen we voor direct contact bij problemen in verband met een bestelling of levering.
Waarom stelt u vragen over mijn gezondheid?
In een eerste stap vragen we uw persoonlijke gegevens die noodzakelijk zijn om uw bestelling correct te verwerken.
Voor het verstrekken van voorschriftvrije geneesmiddelen, medische hulpmiddelen of andere producten waarbij een beroep gedaan wordt op de deskundigheid van Medstore als apotheker, behandelen wij uitsluitend adviesaanvragen van klanten van wie de identiteit voldoende betrouwbaar kan worden vastgelegd. Hiertoe hebben wij minimaal uw volledige naam en geboortedatum nodig en zo nodig uw adres. Daarnaast vragen we u om zorginhoudelijke gegevens, zoals gegevens over medicijnen die u gebruikt of over uw ziektebeeld(en), teneinde u het correct en gefundeerd advies te kunnen geven waartoe U ons verzocht. Deze gevraagde persoonlijke gegevens worden door ons bewaard in uw medicatiedossier overeenkomstig de hiervoor geldende wettelijke regels.
Wij willen u er op attenderen dat u zelf verantwoordelijk blijft voor het aanleveren van (wijzigingen in) uw persoonlijke gegevens, waaronder het geneesmiddelengebruik en eventuele ziektebeelden. Als deze gegevens niet correct of onvolledig zijn, kunnen wij onze taak in het kader van medicatieveiligheid niet goed uitvoeren. Deze informatie wordt gecodeerd en wordt in geen geval bekendgemaakt aan andere personen.
Wat is mijn klantnummer?
Per bestelling werken we met een uniek ordernummer. Aan het order worden de door u geselecteerde factuur- en verzendgegevens gekoppeld. We werken niet specifiek met een klantnummer.
Hoe kan ik de informatie over mijn klantenaccount wijzigen?
U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen door hier in te loggen in uw persoonlijke account met je e-mailadres en wachtwoord.
Hoe ga ik tewerk om mijn leveringsadres te wijzigen voor mijn volgende bestelling?
U kunt binnen uw klantenaccount uw leveringsadres of factuuradres wijzigen voor uw volgende bestelling. U kan er aldaar ook meerdere aanmaken, waaruit u tijdens de orderafhandeling dan kan kiezen. Zelfs tijdens de orderafhandeling kan u alsnog een ander leveringsadres, factuuradres selecteren of aanmaken.
Kan ik het e-mailadres dat aan mijn klantenaccount gekoppeld is, wijzigen?
Ja, u kunt hier uw e-mailadres wijzigen.
Als u uw e-mailadres wijzigt (dit is uw identificatie), behoudt u alle informatie die aan uw account gekoppeld is (gegevens, bestelgeschiedenis, leveringsadressen enz.).
Hoe kan ik me uitschrijven voor uw nieuwsbrief?
U kunt uw abonnementen op de nieuwsbrieven wijzigen op een van de volgende manieren:
• ofwel door uw e-mailvoorkeuren te wijzigen
• ofwel via de koppeling "zich uitschrijven" onderaan de nieuwsbrief die u hebt ontvangen.